Selectați țara în care doriți ca produsele să fie livrate. Vom personaliza site-ul în consecință, astfel încât să puteți selecta transportul și să plătiți pentru comanda dvs.

Termeni și condiții

Termeni și condiții

I.
Dispoziții de bază

1. Prezentele Termeni și condiții sunt emise în conformitate cu § 1751 și următoarele din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil, cu modificările ulterioare (denumit în continuare "Codul civil") de către TCM POINT s.r.o., ID nr.: 28785517, înregistrată la Tribunalul Municipal din Praga sub nr. de dosar: 369476, sediul social: Příčná 1892/4, 110 00 Praga 1, date de contact: objednavky@MycoMedica.cz, tel: +420-739-454-915 (denumit în continuare "Vânzătorul").

2. Acești termeni și condiții reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale Vânzătorului și ale persoanei care încheie prin intermediul interfeței web situate pe site-ul disponibil la www.mycomedica.cz, www.mycomedica.eu, www.mycomedica.sk, www.yaomedica.cz, www.yaomedica.com, www.yaomedica.sk, www.caremedica.cz, caremedica.eu și www.caremedica.sk (denumit în continuare "magazinul online") un contract pentru achiziționarea de bunuri, un contract pentru furnizarea de servicii, un contract pentru livrarea de conținut digital sau un contract care combină cele menționate anterior (denumit în continuare în mod colectiv "contractul"), fie în calitate de consumator în afara activității sale comerciale, fie în calitate de antreprenor în cadrul activității sale comerciale (denumit în continuare în mod colectiv "cumpărătorul"). Acești termeni și condiții se aplică mutatis mutandis și încheierii contractelor prin alte mijloace prevăzute în acești termeni și condiții (de exemplu, prin e-mail, telefon sau sistem EDI în cazul clienților comerciali).

3. Dispozițiile
din acești termeni și condiții împreună cu comanda acceptată fac parte integrantă din contract. Dispozițiile contrare din contract prevalează asupra dispozițiilor din acești Termeni și condiții.

4. Acești Termeni și condiții sunt disponibili și contractul este încheiat pe internet la www.mycomedica.cz, www.yaomedica.cz și www.caremedica.cz în limba cehă, pe internet la www.mycomedica.eu, www.yaomedica.com și caremedica.eu în limba engleză și pe internet la www.mycomedica.sk, www.yaomedica.sk și caremedica.sk în limba slovacă.

II.
Informații despre bunuri, servicii și conținut digital


1 . Informațiile privind bunurile, serviciile sau conținutul digital (denumite în continuare în mod colectiv "produse"), inclusiv prețurile și caracteristicile principale ale acestora, sunt furnizate în catalogul magazinului online. Prețurile produselor includ taxa pe valoarea adăugată și toate taxele aferente (denumite în continuare "prețuri") și rămân valabile pentru perioada în care sunt afișate în magazinul online. Prețurile nu includ costurile de livrare a produselor și metoda de plată aleasă de cumpărător în cadrul comenzii. Această prevedere nu exclude negocierea unui contract în condiții convenite individual.

2. Toate prezentările de produse
din catalogul magazinului online au doar scop informativ (adică nu reprezintă o ofertă de încheiere a unui contract) și nu înlocuiesc în niciun fel consultanța unui profesionist calificat. Vânzătorul nu este obligat să încheie niciun contract cu Cumpărătorul cu privire la produsele prezentate în conformitate cu acești Termeni și condiții.

3. Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării produselor sunt publicate în magazinul online. Informațiile
privind costurile asociate ambalării și livrării bunurilor furnizate în magazinul online sunt valabile numai pe teritoriul căruia îi este destinată partea selectată din magazinul online sau la care livrarea este limitată. În părțile magazinului online cu extensia .cz, livrarea este limitată la teritoriul Republicii Cehe, cu extensia .sk la teritoriul Slovaciei și cu extensia .eu sau .com la țările a căror selecție este activată în prima etapă a comenzii. Pentru servicii și conținut digital, în general nu există costuri de livrare, deoarece acestea sunt livrate online. Costul accesului online la servicii sau conținut digital este suportat de cumpărător și nu diferă de tariful de bază.


4 . Orice reduceri la prețurile produselor nu pot fi combinate, cu excepția cazului în care se convine altfel între vânzător și cumpărător.

5. Pentru un acces online fără probleme la servicii și conținut digital, este necesar un dispozitiv electronic (computer, telefon mobil sau tabletă cu o vechime de cel mult 5 ani) echipat cu o conexiune la internet (cel puțin 20/5 Mbps) și un browser de internet standard actualizat (Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera sau Safari), în timp ce software-ul terților menționat în descrierea produsului din catalogul magazinului online (de exemplu, Zoom) poate fi, de asemenea, necesar. Conținutul digital este furnizat la o calitate tehnică standard care poate fi așteptată în mod rezonabil, ținând seama de scopul său.

6.Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica orice conținut digital furnizat în temeiul Contractului pentru o anumită perioadă de timp în cazul în care acesta este depășit, induce în eroare, încalcă reglementările legale sau Vânzătorul nu mai este autorizat să pună la dispoziție conținutul (din motive de licențiere). Cumpărătorul poate rezilia obligația în temeiul unui astfel de contract fără penalități în cazul în care modificarea îi afectează accesul la conținutul digital sau utilizarea acestuia într-un mod nesemnificativ. Actualizările conținutului digital nu sunt convenite.

7. Vânzătorul nu este nici entitatea care furnizează serviciile, nici inițiatorul (creatorul) conținutului digital furnizat. Informațiile comunicate în cursul furnizării serviciilor sau conținute în conținutul digital nu reprezintă consultanță profesională și sunt destinate exclusiv scopurilor informative. Vânzătorul este obligat să contacteze un expert cu privire la utilizarea acestora în cazuri individuale. Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru niciun prejudiciu cauzat de utilizarea și încrederea acordată informațiilor conținute în acestea.



III.
Comanda și încheierea contractului


1 . Cumpărătorul este de acord în mod expres cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță. Costurile suportate de cumpărător pentru utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului (costuri de conectare la internet, costuri de convorbiri telefonice) vor fi suportate de cumpărător. Aceste costuri nu diferă de tarifele normale furnizate de companiile de telecomunicații respective ale cumpărătorului.

2. Cumpărătorul va plasa o comandă pentru produsele prezentate în catalogul magazinului online în următoarele moduri:
a) prin intermediul contului său de client, dacă s-a înregistrat anterior în magazinul online,
b) prin completarea formularului de comandă de pe magazinul online fără înregistrare,
c) prin telefon la +420-739-454-915,
d) prin e-mail la objednavky@mycomedica.cz,

și, de asemenea, în cazul clienților corporativi:

e) prin intermediul unui sistem EDI implementat de vânzător (de exemplu, Orion).

3. Atunci când plasează o comandă în magazinul online, cumpărătorul selectează produsele, alege numărul de articole, metoda de livrare (în cazul bunurilor) și de plată, precum și își furnizează informațiile de contact și de facturare sau altă adresă de livrare. O persoană care încheie un contract în cadrul activității sale comerciale (client comercial) trebuie să adauge în plus numărul său de identificare sau numărul de TVA. Înainte de a trimite comanda, cumpărătorului i se permite să verifice și să modifice datele pe care le-a introdus în comandă. Cumpărătorul trimite comanda către vânzător făcând clic pe butonul "COMANDĂ ACUM LA PREȚ". Informațiile furnizate în comandă sunt considerate corecte și adevărate de către Vânzător. Condiția trimiterii comenzii este completarea tuturor datelor obligatorii din formularul de comandă și confirmarea Cumpărătorului că a citit prezenții Termeni și condiții.

4. Imediat după primirea comenzii din magazinul online, Vânzătorul trimite Cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail furnizată de Cumpărător la plasarea comenzii. Această confirmare este automată și nu este considerată a fi încheierea unui contract. Contractul este încheiat numai după ce vânzătorul a primit comanda. Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu accepta sau de a refuza orice comandă. Se înțelege că, în cazul în care vânzătorul nu respinge propunerea de încheiere a contractului în termen de 24 de ore (în zilele nelucrătoare, de sărbători legale și de sărbători legale, această perioadă se prelungește automat cu durata acestor zile) de la primirea comenzii, contractul se consideră încheiat și comanda acceptată la expirarea acestei perioade. Comanda se consideră, de asemenea, acceptată și contractul încheiat dacă vânzătorul începe executarea contractului mai devreme (de exemplu, expediază bunurile, pune la dispoziție conținutul digital etc.). Trimiterea de către vânzător a informațiilor privind expedierea bunurilor este considerată, de asemenea, o confirmare a acceptării de către vânzător a comenzii și a contractului de cumpărare încheiat. La acceptarea comenzii, între Cumpărător și Vânzător se formează un contract cu drepturi și obligații reciproce în conformitate cu Termenii și condițiile actuale. Notificarea oricărei respingeri a comenzii va fi trimisă de către vânzător cumpărătorului la adresa de e-mail a cumpărătorului.

5. În baza contractului de cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze cumpărătorului bunurile comandate sau, în baza unui contract de prestări de servicii, vânzătorul este obligat să permită cumpărătorului să utilizeze serviciile comandate, iar cumpărătorul este obligat să plătească prețul pentru prestația respectivă. În temeiul unui contract privind conținutul digital, vânzătorul se obligă să pună la dispoziția cumpărătorului conținutul digital comandat, iar cumpărătorul se obligă să plătească prețul pentru acesta.

6. În cazul unei comenzi telefonice efectuate de cumpărător la numărul de telefon al vânzătorului, contractul se încheie prin acceptarea de către vânzător a apelului telefonic respectiv, prin care cumpărătorul este obligat să plătească prețul respectiv. Cel târziu la momentul livrării produsului, vânzătorul confirmă cumpărătorului încheierea contractului sub formă de text (de exemplu, prin înmânarea unui rezumat al comenzii primite și a unei copii a termenilor și condițiilor). În cazul unei comenzi plasate de cumpărător prin trimiterea comenzii la adresa de e-mail a vânzătorului, contractul este încheiat numai în momentul acceptării de către vânzător la adresa de e-mail a cumpărătorului, prin care cumpărătorul este obligat să plătească prețul corespunzător. Comanda Cumpărătorului transmisă prin e-mail trebuie să conțină cel puțin specificația produselor, cantitatea necesară, data și locul de livrare (în cazul bunurilor), datele de identificare și adresa Cumpărătorului, precum și numele și prenumele persoanei care a trimis comanda în numele Cumpărătorului. Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu accepta sau de a refuza orice comandă telefonică sau prin e-mail. Notificarea oricărui refuz al unei comenzi va fi trimisă de către vânzător cumpărătorului la adresa de e-mail a cumpărătorului.

7. În cazul în care oricare dintre cerințele menționate în comandă nu poate fi îndeplinită, vânzătorul va trimite o ofertă modificată la adresa de e-mail a cumpărătorului. Oferta modificată va fi considerată o nouă propunere de contract, iar contractul va fi încheiat în acest caz prin confirmarea trimisă de Cumpărător la adresa de e-mail a Vânzătorului.

8. Toate comenzile acceptate de Vânzător vor fi obligatorii sau vor obliga Cumpărătorul să plătească prețul corespunzător. Cumpărătorul își poate anula comanda până la momentul acceptării sau respingerii acesteia de către vânzător. Cumpărătorul poate anula o comandă prin telefon la numărul de telefon sau la adresa de e-mail ale vânzătorului specificate în prezentele condiții. Anularea unei comenzi de bunuri este posibilă numai în cazul în care comanda nu a fost încă procesată și bunurile nu au fost expediate către Cumpărător. Anularea unei comenzi se face prin trimiterea unui e-mail la objednavky@MycoMedica.cz sau prin telefon la +420-739-454-915. Cumpărătorul este obligat să furnizeze informații privind comanda, numărul acesteia și datele sale de identificare.

9. În cazul în care există o eroare tehnică evidentă din partea Vânzătorului în indicarea prețului în magazinul online sau în timpul procesului de comandă, Vânzătorul nu este obligat să execute pentru prețul incorect, chiar dacă Cumpărătorului i-a fost trimisă o confirmare automată de primire a comenzii în conformitate cu acești Termeni și condiții. Vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la eroare fără întârzieri nejustificate și trimite cumpărătorului o ofertă modificată la adresa de e-mail a cumpărătorului. Oferta modificată va fi considerată o nouă propunere de contract, iar contractul va fi încheiat în acest caz prin confirmarea trimisă de cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului.


IV.
Contul de client


1 . La înregistrarea cumpărătorului în magazinul online, cumpărătorul poate accesa contul său de client. Din contul său de client, Cumpărătorul poate plasa comenzi pentru produse. Cumpărătorul poate, de asemenea, să plaseze comenzi pentru produse fără înregistrare.

2. Atunci când se înregistrează pentru un cont de client și atunci când comandă, cumpărătorul este obligat să furnizeze informații corecte și veridice. Cumpărătorul este obligat să actualizeze informațiile furnizate în contul de utilizator în cazul oricărei modificări. Informațiile furnizate de cumpărător în contul de client și la comanda produselor sunt considerate corecte și obligatorii de către vânzător.

3. Accesul la contul de client este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea informațiilor necesare pentru a accesa contul său de client. Vânzătorul nu este răspunzător pentru utilizarea abuzivă a contului de client de către terți.

4. Cumpărătorul nu are dreptul de a permite terților să utilizeze contul de client.

5. 5. Contul de client este stabilit pentru o perioadă nedeterminată de timp. Vânzătorul poate anula contul de client al cumpărătorului în cazul în care cumpărătorul nu își utilizează contul de client pentru mai mult de 6 luni sau în cazul în care cumpărătorul își încalcă obligațiile care îi revin în temeiul contractului sau al acestor termeni și condiții.

6. Cumpărătorul recunoaște că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil continuu, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale Vânzătorului sau întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale terților.

V.
Condiții de plată și livrare


1 . Cumpărătorul poate plăti prețul convenit al produselor și orice costuri asociate cu livrarea acestora conform contractului de pe magazinul online în următoarele moduri


a ) numerar
la livrare sau prin card de credit la primire,
b) transfer fără numerar în contul bancar al vânzătorului,
c) transfer fără numerar prin card de credit,
d) transfer fără numerar în contul vânzătorului prin intermediul unui gateway de plată,
e) în numerar sau prin card de credit la ridicarea personală la sediul vânzătorului,
f) în numerar sau prin card de credit la ridicarea personală la biroul de expediere.

2 . În cazul plății în numerar, prețul este plătibil la primirea produselor. În cazul plății fără numerar, prețul se plătește în conformitate cu instrucțiunile trimise de Vânzător Cumpărătorului prin e-mail în confirmarea comenzii. În cazul plății prin intermediul gateway-ului de plată, Cumpărătorul urmează instrucțiunile furnizorului de plăți electronice relevant. În cazul plății fără numerar, obligația Cumpărătorului de a plăti prețul este îndeplinită atunci când suma respectivă este creditată în contul bancar al Vânzătorului. În funcție de metoda de plată aleasă, Cumpărătorului i se poate solicita să plătească înainte ca Vânzătorul să accepte comanda, caz în care suma plătită este considerată un depozit.

3. Alegerea metodei de livrare se face în timpul procesului de comandă. 4. Bunurile sunt livrate cumpărătorului:


a ) la adresa specificată de cumpărător în comandă,
b) prin intermediul biroului de expediere la adresa biroului de expediere specificată de cumpărător,
c) prin colectare personală la sediul Vânzătorului.

4. Costul de livrare a bunurilor în funcție de metoda de expediere și colectare a bunurilor este specificat în comanda cumpărătorului și în confirmarea de comandă a Vânzătorului. În cazul în care metoda de livrare este convenită la cererea specifică a Cumpărătorului, Cumpărătorul va suporta riscul și orice costuri suplimentare asociate cu această metodă de livrare. Cu excepția cazului în care se convine altfel, bunurile vor fi livrate de compania de transport DPD.

5. În cazul în care Vânzătorul este obligat, în temeiul Contractului de cumpărare, să livreze bunurile la locul specificat de Cumpărător în comandă, Cumpărătorul este obligat să preia bunurile la livrare. În cazul în care, din motive imputabile Cumpărătorului, este necesară livrarea repetată a bunurilor sau într-un mod diferit de cel specificat în comandă, Cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate cu livrarea repetată a bunurilor sau costurile asociate cu o metodă diferită de livrare.

6. Ambalajul suplimentului alimentar trebuie să indice compoziția completă a acestuia și instrucțiunile de utilizare. De asemenea, ambalajul acestor bunuri indică întotdeauna data durabilității minimale a bunurilor.

(7) La primirea bunurilor de la transportator, cumpărătorul verifică integritatea ambalajului bunurilor și, în caz de defecțiuni, notifică imediat transportatorul. În cazul unei încălcări a ambalajului care indică o intruziune neautorizată în expediere, cumpărătorul poate să nu accepte expedierea de la transportator. Cumpărătorul este obligat să acorde o atenție deosebită suprafeței cartonului ambalajului sau plicului, benzii de protecție și oricăror deteriorări și fisuri, chiar minore, în special înțepături în carton și deformări ale colțului ambalajului. Aceste semne pot indica o manipulare neglijentă a pachetului în timpul transportului și, prin urmare, o posibilă deteriorare a bunurilor din interiorul pachetului. Într-un astfel de caz, cumpărătorul va întocmi un raport de reclamație cu transportatorul sau o evidență a stării în care a fost livrat pachetul sau plicul, precum și orice alte daune, pentru a soluționa reclamația și a reduce la minimum eventualele daune.

8. Cumpărătorul primește bunurile de la transportator într-un plic sau pachet. 9. Bunurile sunt expediate în termen de zile lucrătoare (de obicei în termen de 1-5 zile lucrătoare) prin predarea lor către transportator. Termenul de livrare este reglementat de reglementările interne ale transportatorului. În cazul în care unele articole nu sunt în prezent în stoc, dar sunt deja în tranzit, termenul de expediere poate fi prelungit cu 1-7 zile lucrătoare peste termenul normal de expediere. În cazul în care unele articole nu sunt nici în stoc, nici în tranzit, vânzătorul va contacta cumpărătorul prin e-mail. Bunurile vor fi livrate cumpărătorului în termen de 30 de zile. Răspunderea pentru deteriorarea, deteriorarea sau pierderea accidentală a bunurilor este transferată cumpărătorului în momentul acceptării bunurilor sau în momentul în care cumpărătorul era obligat să accepte bunurile, dar nu a făcut acest lucru prin încălcarea contractului.

9. În general, nu există costuri de livrare pentru servicii și conținut digital, deoarece acestea sunt livrate online. Costul accesului online la servicii sau conținut digital este suportat de cumpărător și nu diferă de tariful de bază. Serviciile sunt furnizate o singură dată, la un moment convenit (de exemplu, pentru a permite participarea la un eveniment online în direct). Vânzătorul pune conținutul digital la dispoziția cumpărătorului fie imediat după primirea comenzii, fie la un moment convenit, fie printr-o plată unică, fie pentru o anumită perioadă de timp. În cazul în care Cumpărătorul încheie un contract pentru prestarea de servicii sau livrarea de conținut digital în termen de 14 zile înainte de data punerii la dispoziție sau a accesului, atunci, prin trimiterea comenzii, acesta acceptă în mod expres că va fi îndeplinit înainte de expirarea perioadei de retragere și recunoaște astfel că dreptul său de a se retrage din contract expiră. Informațiile și condițiile de livrare a serviciilor și a conținutului digital sunt furnizate în descrierea produsului respectiv din catalogul magazinului online.

10. Vânzătorul emite un document fiscal - factură către Cumpărător. Factura fiscală este trimisă la adresa de e-mail a Cumpărătorului sau poate fi atașată la bunurile livrate. Acest document fiscal este, de asemenea, nota de livrare. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin plata integrală a prețului de achiziție pentru bunuri, inclusiv a costurilor de livrare, dar nu înainte de a lua în primire bunurile. Cumpărătorul nu dobândește niciun drept (licență) asupra conținutului serviciilor și a conținutului digital în afara dreptului de a le utiliza pentru uzul propriu în conformitate cu scopul și condițiile acestora.

VI.
Retragerea din contract și condițiile de anulare


1 . Cumpărătorul care a încheiat un contract în afara activității sale comerciale în calitate de consumator are dreptul de a se retrage
din contractul de vânzare-cumpărare fără a oferi niciun motiv. Perioada de retragere este de 14 zile de la data:
a) primirii bunurilor,

(b) acceptării ultimei livrări de bunuri, în cazul în care obiectul contractului îl constituie mai multe tipuri de bunuri sau livrarea mai multor părți,
(c) acceptării primei livrări de bunuri, în cazul în care obiectul contractului îl constituie o livrare periodică repetată de bunuri,

(d) încheierea unui contract de servicii sau de conținut digital.

(2) Cumpărătorul nu se poate retrage dintr-un contract de furnizare de bunuri care au fost fabricate conform cerințelor consumatorului sau adaptate nevoilor sale personale, care sunt perisabile sau care au un termen de valabilitate scurt, precum și de bunuri care, prin natura lor, au fost iremediabil amestecate cu alte bunuri după livrare sau de bunuri care au fost furnizate în ambalaje sigilate care, din motive de sănătate sau igienă, nu sunt adecvate pentru returnare după ce au fost încălcate de consumator. De asemenea, cumpărătorul nu se poate retrage dintr-un contract de prestare de servicii în cazul în care acestea au fost prestate integral și dintr-un contract de furnizare de conținut digital după începerea executării, în cazul în care executarea a început cu acordul prealabil expres al cumpărătorului înainte de expirarea perioadei de retragere, iar vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de încheierea contractului că dreptul de retragere din contract încetează într-un astfel de caz. Pentru a respecta termenul de retragere, cumpărătorul trebuie să trimită o declarație de retragere în termenul de retragere. În cazul în care un eșantion sau un cadou este livrat împreună cu comanda, acesta trebuie returnat vânzătorului împreună cu produsele.

3. Cumpărătorul, care este consumator, se poate retrage din contract prin orice declarație neechivocă adresată vânzătorului. Cumpărătorul poate utiliza modelul de
formular de retragere furnizat de vânzător pentru a se retrage din contractul de cumpărare. Metoda preferată de Vânzător pentru retragere este trimiterea declarației la adresa de e-mail a Vânzătorului stabilită la articolul I.1.

4. Cumpărătorul care s-a retras din contractul pentru bunuri trebuie să returneze bunurile Vânzătorului în termen de 14 zile de la retragere. Cumpărătorul este obligat să returneze bunurile de preferință prin pachet poștal standard. Cumpărătorul suportă costurile asociate cu returnarea bunurilor către vânzător.

Adresa pentru returnarea bunurilor către vânzător este adresa sediului comercial al vânzătorului:

TCM POINT s.r.o., Tomkova 53, Police nad Metují 54954

5. Cumpărătorul trebuie să returneze vânzătorului bunurile nedeteriorate și neutilizate, în ambalajul original nedeschis al bunurilor. Vânzătorul are dreptul să compenseze unilateral cererea de despăgubire pentru deteriorarea bunurilor cu cererea cumpărătorului de rambursare a prețului de achiziție. Cumpărătorul este obligat să returneze bunurile împreună cu factura - document fiscal (original sau copie). Bunurile returnate pe COD-ul Vânzătorului nu vor fi acceptate de către Vânzător și nu reprezintă o returnare corespunzătoare a bunurilor.

6. În cazul în care serviciile urmează să fie furnizate Cumpărătorului sau conținutul digital pus la dispoziția Cumpărătorului, începând cu o anumită dată (denumită în continuare "Data"), atunci Cumpărătorul poate solicita anularea și rambursarea unei părți din preț, cu condiția ca această cerere să fie făcută cu mai mult de 7 zile înainte de Dată. Anulările nu pot fi făcute mai târziu. Dacă cumpărătorul face o cerere de anulare cu 14 zile sau mai puțin înainte de Dată și cu mai mult de 7 zile înainte de Dată, se va deduce o taxă de anulare și se va rambursa 50% din prețul produsului. În cazul în care cumpărătorul solicită anularea cu mai mult de 14 zile înainte de termenul limită, prețul integral al produsului respectiv va fi rambursat. Dacă vânzătorul modifică data, atunci cumpărătorul are dreptul de a anula contractul, dar o astfel de anulare trebuie făcută în termen de 14 zile de la notificarea modificărilor de către vânzător, cu excepția cazului în care modificările sunt notificate cu mai puțin de 14 zile înainte de dată. În acest caz, retragerea poate fi exercitată până la data limită.

7. În cazul în care Cumpărătorul se retrage din contract, Vânzătorul va returna Cumpărătorului fără întârziere sau, în cazul achiziționării bunurilor, în termen de 14 zile de la returnarea bunurilor, toate fondurile primite de la Cumpărător, inclusiv costul de livrare, în același mod în care a fost primită plata de la Cumpărător. Vânzătorul returnează cumpărătorului fondurile primite prin alte mijloace numai dacă cumpărătorul este de acord cu acest lucru și dacă vânzătorul nu suportă costuri suplimentare. Costul de livrare a bunurilor va fi rambursat numai în cuantumul corespunzător celei mai ieftine metode de livrare oferite.

8. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contract din cauza epuizării stocurilor, epuizării capacității, indisponibilității produsului sau a altor motive de imposibilitate de livrare, inclusiv cele care țin de o terță parte. Vânzătorul va informa imediat Cumpărătorul prin intermediul adresei de e-mail furnizate în comandă și va returna toate sumele de bani, inclusiv costurile de livrare, primite de la Cumpărător în termen de 14 zile de la notificarea de retragere, în același mod sau în modul specificat de Cumpărător.

VII.
Drepturi care decurg din îndeplinirea defectuoasă și pretenții


( 1) Vânzătorul este răspunzător față de Cumpărător că Produsele sunt lipsite de defecte, adică, în special, că au caracteristicile convenite (de exemplu, corespund descrierii, cantității, calității, funcționalității etc.) și sunt adecvate scopului convenit, precum și că au caracteristicile obișnuite, sunt adecvate scopului obișnuit și sunt furnizate cu instrucțiuni de utilizare adecvate. În cazul în care bunurile vândute, ambalajul acestora sau instrucțiunile care însoțesc bunurile indică perioada de timp pentru care bunurile pot fi utilizate, se aplică dispozițiile privind garanția calității. Prin garantarea calității, vânzătorul se angajează că bunurile vor fi adecvate scopului lor obișnuit sau își vor păstra caracteristicile obișnuite pentru o anumită perioadă de timp.

2. Cumpărătorul are
posibilitatea de a alege modul de soluționare a reclamației. În cazul unui defect al produsului, cumpărătorul poate înainta o reclamație vânzătorului și, în funcție de natura defectului și de drepturile acordate prin lege, poate solicita:
a) livrarea unui produs (nou) fără defect,
b) repararea (sau completarea bunurilor lipsă),
c) o reducere rezonabilă,
d) rezilierea contractului.

3 . În cazul în care produsul este defect, cumpărătorul poate solicita eliminarea acestuia (prin livrarea unui produs nou sau corectarea celui original), cu excepția cazului în care acest lucru este imposibil sau nerezonabil de costisitor. Vânzătorul trebuie să remedieze defectul într-un termen rezonabil după ce defectul a fost semnalat. Cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă sau retragerea din contract în cazul în care vânzătorul a refuzat să remedieze defectul, nu l-a remediat în conformitate cu legea, sau din declarația vânzătorului sau din circumstanțe reiese că defectul nu va fi remediat într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru cumpărător, sau dacă defectul se repetă, sau defectul reprezintă o încălcare semnificativă a contractului relevant. Cumpărătorul nu se poate retrage din contract dacă defectul este nesemnificativ.

4. Cumpărătorul se poate plânge cu privire la un defect al bunurilor care devine evident în termen de doi ani de la primire. În cazul conținutului digital, cumpărătorul poate reclama un defect care devine evident în termen de doi ani de la punerea la dispoziție a acestuia. În cazul în care acesta urmează să fie pus la dispoziție pentru o perioadă mai mare de doi ani, cumpărătorul are dreptul de a reclama un defect care apare sau se manifestă în perioada respectivă. În cazul în care defectul se manifestă în termen de un an de la primirea bunurilor sau de la punerea la dispoziție a conținutului digital, se consideră că produsul în cauză era defect în momentul primirii sau punerii la dispoziție (pentru bunuri, acest lucru se aplică numai cumpărătorilor consumatori). În cazul în care conținutul digital este pus la dispoziție o singură dată, vânzătorul este răspunzător pentru defectele conținutului digital care erau prezente atunci când conținutul digital a fost pus la dispoziție. Un defect al serviciilor poate fi reclamat în termen de șase luni de la furnizarea serviciilor.

5. Atunci când face o reclamație, cumpărătorul este obligat să spună vânzătorului ce drept a ales.

6. Cumpărătorul poate depune o reclamație (drepturi din prestații defectuoase) la Vânzător prin telefon, e-mail sau corespondență prin contactele enumerate la articolul I.1. 7. În cazul în care primirea bunurilor de către Vânzător este necesară pentru soluționarea reclamației, Vânzătorul va conveni cu Cumpărătorul asupra modalității de primire a acestora, sau Cumpărătorul poate livra bunurile personal sau prin intermediul unui furnizor de servicii poștale la adresa în conformitate cu articolul VI.4. Vânzătorul este obligat să emită Cumpărătorului o confirmare scrisă a momentului în care Cumpărătorul și-a exercitat dreptul, a conținutului reclamației, a metodei de soluționare a reclamației pe care Cumpărătorul o solicită și a datelor de contact ale Cumpărătorului, precum și o confirmare a datei și a metodei de soluționare a reclamației sau o justificare scrisă a respingerii reclamației.

7. Reclamația se soluționează în termen de 30 de zile de la data reclamației, cu excepția cazului în care Vânzătorul și Cumpărătorul convin asupra unui termen diferit. După expirarea acestui termen, cumpărătorul, care este un consumator, se poate retrage din contractul de cumpărare sau poate solicita o reducere rezonabilă. Momentul în care manifestarea de voință a cumpărătorului (exercitarea dreptului din cauza executării defectuoase) ajunge la vânzător este considerat momentul reclamației. Vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la rezultatul reclamației prin e-mail.

8. Cumpărătorul nu este îndreptățit să exercite dreptul din cauza executării defectuoase în cazul în care cumpărătorul însuși a cauzat defectul. 9. În cazul unei reclamații justificate, Cumpărătorul are dreptul la despăgubiri pentru costurile rezonabile suportate în legătură cu reclamația. Cumpărătorul poate exercita acest drept la vânzător în termen de o lună de la expirarea perioadei de garanție sau a garanției de calitate. Cumpărătorul nu are niciun drept în temeiul garanției dacă defectul este cauzat de un eveniment extern după ce riscul de deteriorare a fost transferat cumpărătorului.

8. Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care decurg din executarea defectuoasă sunt reglementate de secțiunile 1914-1925, 2099-2117, 2389c-2389s și (dacă cumpărătorul este un consumator) de secțiunile 2161-2174b din Codul civil și de Legea nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor.


VIII.
Livrarea


( 1) Părțile își pot transmite reciproc toată corespondența scrisă prin poștă electronică.

2. Cumpărătorul va transmite corespondența către vânzător la adresa de e-mail specificată în prezentele condiții. Vânzătorul va trimite corespondența Cumpărătorului la adresa de e-mail specificată în contul de client sau în comanda Cumpărătorului.


IX.
Date personale


1 . Toate informațiile furnizate de Cumpărător în interacțiunea cu Vânzătorul sunt considerate confidențiale. În special, Vânzătorul va utiliza datele Cumpărătorului în scopul îndeplinirii contractului de cumpărare sau, după caz, în scopul menținerii unui cont de client. Comunicările comerciale pot fi trimise la adresa de e-mail, deoarece acest lucru este permis de lege, cu excepția cazului în care sunt refuzate în mod expres. Aceste comunicări se pot referi numai la produse similare sau conexe și pot fi refuzate în orice moment într-un mod simplu (prin trimiterea unei scrisori, a unui e-mail sau făcând clic pe un link din comunicarea comercială).

2. Informații mai detaliate privind protecția datelor sunt cuprinse în Politica de confidențialitate în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului (GDPR) și cu Legea nr. 110/2019 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, care este publicată pe
site-ul webal Vânzătorului în conformitate cu articolul I. paragraful 1 din prezentul acord.

X.
Soluționarea extrajudiciară a litigiilor și reclamațiilor consumatorilor


1 . Autoritatea cehă de inspecție comercială (Česká obchodní inspekce), cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, ID nr.: 000 20 869, adresa de internet:
https://adr.coi.cz/cs
, este competentă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum care decurg din contracte. Pentru soluționarea online a litigiilor dintre vânzător și cumpărător, este posibilă utilizarea platformei situate la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr.

2. Punctul de contact în temeiul Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum) este Centrul European al Consumatorilor din Republica Cehă, situat la adresa Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adresa de internet: http://www.evropskyspotrebitel.cz.

3. Cumpărătorul își poate adresa reclamațiile direct vânzătorului la adresa de e-mail de la articolul I.1 din prezentele condiții. Informațiile privind gestionarea reclamației vor fi întotdeauna trimise de către Vânzător la adresa de e-mail a Cumpărătorului.

4. Cumpărătorul poate, de asemenea, să contacteze direct autoritățile de supraveghere de stat din domeniul relevant cu orice plângere. 5. Vânzătorul are dreptul să își desfășoare activitatea pe baza unei licențe comerciale. Controlul comercial este efectuat în domeniul său de competență de către autoritatea comercială competentă. Autoritatea de Stat pentru Inspecția Agricolă și Alimentară supraveghează respectarea Legii nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor, în limitele definite de lege.

XI.
Dispoziții speciale pentru clienții persoane juridice


1 . Acești Termeni și condiții reglementează, de asemenea, drepturile și obligațiile reciproce ale Vânzătorului și ale persoanei care încheie contracte în cadrul activității sale comerciale (denumită în continuare "Clientul comercial"). Partea generală a acestor Termeni și condiții se aplică mutatis mutandis relațiilor Vânzătorului cu Clienții comerciali, cu excepția cazului în care reglementează în mod expres relațiile cu Clienții comerciali. În cazul unui conflict între partea generală și dispozițiile specifice pentru clienții comerciali, dispozițiile specifice ale acestor termeni și condiții prevalează pentru relațiile cu clienții comerciali.

2. Clienții de afaceri pot utiliza, de asemenea, comanda prin intermediul sistemelor EDI implementate de Vânzător (de exemplu, Orion), comparativ cu cumpărătorii care sunt consumatori. Contractul se încheie la acceptarea comenzii de către Vânzător (de exemplu, prin mesajul "ORDRSP"), prin care Cumpărătorul este obligat să plătească prețul. Comanda cumpărătorului efectuată prin intermediul sistemului EDI trebuie să conțină cel puțin specificația produsului din oferta valabilă a vânzătorului, cantitatea necesară, data și locul livrării (în cazul bunurilor), datele de identificare și adresa cumpărătorului. Cumpărătorul este obligat să respecte în comenzi prețurile produselor în vigoare la Vânzător, luând în considerare, dacă este cazul, statutul de client angro. Prețurile actuale sunt menționate în catalogul magazinului online sau lista de prețuri este disponibilă la cererea Vânzătorului. Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu accepta sau de a refuza orice comandă în întregime sau parțial. Notificarea oricărui refuz al unei comenzi va fi trimisă de către vânzător prin intermediul sistemului EDI (de exemplu, prin mesajul "ORDRSP").

3. Clientul comercial poate conveni cu vânzătorul plata prețurilor pe baza unei facturi emise de vânzător și trimise la adresa de e-mail sau poștală furnizată. Factura este scadentă și plătibilă la 14 zile după ce a fost trimisă Clientului comercial. Prețul sau o parte a acestuia se consideră a fi plătit în mod corespunzător atunci când suma respectivă este creditată în contul vânzătorului.

4. În cazul în care clientul comercial este în întârziere cu plata prețului convenit sau a unei părți a acestuia, clientul comercial se angajează să plătească vânzătorului dobânzi contractuale de întârziere în valoare de 0,1% din suma datorată pentru fiecare zi de întârziere. În cazul în care clientul comercial este în întârziere cu plata oricărei părți din preț pentru mai mult de 30 de zile, clientul comercial va plăti vânzătorului o penalitate contractuală de 20% din partea neplătită din p